Tallers al campus d’ETSEAFIV per a Centres de Secundària

Tallers
Imatge d'un dels tallers

Uns 450 alumnes de Batxillerat i 4rt d'ESO de diferents instituts de les comarques de Lleida han pogut conèixer de prop el nostre campus, assistint a diferents tallers impartits per professorat del campus de l'ETSEAFIV. Els tallers que s'han impartit han estat els següents:

- Taller 'Científics d'aliments per un dia',  a càrrec del professorat del Departament d’Enginyeria, Ciència i Tecnologia d'Aliments, Vicente Sanchis Almenar, M. Paz Romero Fabregat, Robert Soliva Fortuny, Isabel Odriozola Serrano, Estanislau Fons Solé, Laura Rubió Piqué i Isabel Alegre Vilas.

- El Taller 'Esferificacions: com fer fideus o caviar de sucs de fruita i iogurt?',  a càrrec de la professora Gemma Villorbina Noguera.

- El Taller 'Què és més resistent: una biga de fusta, de formigó armat o d'acer?', a càrrec del professor Lluís Puigdomènech Franquesa.

- El Taller 'Funcionament dels sistemes satel·litaris de navegació global GPS/GNSS i aplicacions en agricultura de precisió', a càrrec del professor Àlex Escolà Agustí.

- El taller 'Com mesurar les emissions de gasos d'efecte hivernacle en cultius agrícoles', a càrrec del professor Carlos Cantero Martínez.

En aquesta edició, també han col·laborat en els tallers alumnes dels últims cursos dels Graus de Biotecnologia, Enginyeria Agrària i Alimentària i Ciència i Tecnologia d'Aliments.