Xerrada oberta "La geodèsia i els serveis GNSS de posicionament per satèl·lit a l'ICGC"

dimarts 15 de març a les 12 h

GPS
Información del evento
Lugar:
aula 4.1.06 de l’edifici 4 del Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari

A l’assignatura GPS, MDT i CAD del Grau en Enginyeria Agrària i Alimentària hem convidat la unitat de geodèsia de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) per a que ens expliqui els serveis públics que ofereixen en relació al posicionament i navegació per satèl·lit. I, ja que venen, d’acord amb ells hem decidit obrir la xerrada a tota la comunitat universitària per la gran aplicació que tenen aquests sistemes en moltes de les disciplines que impartim o investiguem.

La xerrada tindrà lloc el dimarts 15 de març a les 12 h a l’aula 4.1.06 de l’edifici 4 del Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari.

L’assistència és lliure però, per tal de tenir una estimació de l’assistència final, agrairem que, aquells que no ho hagueu fet ja, comuniqueu la vostra intenció d’assistir-hi al correu alex.escola@udl.cat.

Hi sereu totes i tots molt benvinguts!

Cordialment,

Àlex